Kinderhuis Gytrie is een vervangend huis voor 25 kinderen tussen de 0 en 18 jaar.

Naam: Kinderhuis Gytrie
Locatie: Nickerie, Suriname
Periode: minimaal 3 maanden.
Soort project: Renovatie

Dit kinderhuis is een vervangend huis voor 25 kinderen tussen de 0 en 18 jaar en viert in 2006 haar 40-jarig jubileum. De culturele achtergrond van de kinderen is divers en een afspiegeling van de Surinaamse maatschappij. Zij komen in het Kinderhuis, doordat hunkinderhuis-gytrie ouders niet meer voor hen kunnen zorgen, vaak om financiële en/of psychische gezondheidsredenen. Meestal is het kind sociaal-emotioneel in voeding (fysiek) verwaarloosd.
Tevens draagt de vrijwilliger bij aan een stukje begeleiding. Dit kan zijn tijdens de dagelijkse zorg of door andere activiteiten, zoals zwemmen, spelletjes doen, et cetera. Afhankelijk van de interesses en kwaliteiten van de vrijwilliger kunnen andere taken worden bepaald.

Het belangrijkste is een deskundige aanvulling in het team dat zich actief inzet voor de kinderen.

Voer het bedrag in/Enter Amount

Easy Joomla Paypal Payment / Donations Module