Stichting JS heeft als doel hulp te verstrekken aan weeshuizen in Suriname.

Doelgroep Stichting JS.

De doelgroep zijn de kinderen van het weeshuis. Het zijn kinderen tussen de 3en 18 jaar .

Doelstellingen

Algemene beleidsuitspraak m.b.t. de doelen van de organisatie. Het doel van Stichting JS is dat kinderen die in het weeshuis wonen de mogelijkheden hebben om zich volledig te kunnen ontwikkelen. Dit op sociaal, emotioneel, cognitief en lichamelijk gebied.

Persoonlijke ontwikkeling.

Kinderen ontwikkelen zich binnen de hen gegeven mogelijkheden tot stabiele, flexibele mensen met vertrouwen in eigen kunnen.

Maatschappelijk functioneren.

Kinderen zijn zich bewust van hun verantwoordelijkheden ten opzichte van anderen, zijn in staat zich sociaal te gedragen en tonen respect voor de ander.

Kennis en vaardigheden.

Kinderen bereiken een niveau van kennis en vaardigheden in overeenstemming met hun mogelijkheden.

Voer het bedrag in/Enter Amount

Easy Joomla Paypal Payment / Donations Module