Organisatie Stichting JS is een netwerk van mensen en organisaties die de visie van Stichting JS delen en concreet willen bijdragen aan projecten in het buitenland.

Alle partners van Stichting JS dragen bij aan de ontwikkeling en implementatie van de projecten.

Het bestuur van Stichting JS wordt gevormd door twee initiatiefnemers en een coördinator, die de dagelijkse leiding hebben. Het streven is om het bestuur uit te breiden met 2 á 3 actieve partners, die om de 2 á 3 jaar rouleren.

Het bestuur wordt ondersteund door enkele adviseurs (financieel, juridisch, communicatie).

Voor de uitvoering van de projecten zal een projectleider worden aangesteld die verantwoordelijk is voor het aansturen van het desbetreffende project en de contacten onderhoud met de scholen, weeshuizen en andere betrokken instanties.

Voer het bedrag in/Enter Amount

Easy Joomla Paypal Payment / Donations Module